dimecres, 14 de febrer del 2007

Un dia més


Avui, un dia qualsevol, un 14 més d’un mes més. I és que encara que estigui sola no em puc sentir així, i és que avui és un d’aquells dies en que em sento feliç, enamorada de la vida, dels amics i les amigues que em fan sentir especial, de la música i del ball, de l’esport...de tot el que m’envolta!
I ja de bon mati em llevo cantant una cançó i sense la mandra que normalment arrossego. I ja de bon mati en arribar a l’escola trobo queixes i males cares. Rondinen les meves nenes perquè “és St. Valentí i un altre any estic sola!”, perquè “com odio aquest dia”, perquè “és que ningú m’estima!” I els hi torno un somriure perquè es sentin recolzades però no les entenc, avui no puc entendre-les.
Avui tinc un somriure de bleda i una miqueta de brillantor als ulls. Fa temps que no em sentia així, fa temps que no em donava tot igual, fa temps que no m’importava només el viure.
Avui, en un dia qualsevol, un 14 més d’un mes més, em sento com mai i tan se me’n dona si el món és para o si segueix que jo seguiré fent el meu camí, seguiré segura del meu destí.

5 comentaris:

Pedra Lletraferida ha dit...

Que res ni ningú apagui la llum del teu somrís, i quan això succeeixi, que sàpigues trobar la font d'on raja l'aigua que et farà saber "ser" de nou.
I enrecorda-te'n de tindre un xic d'alegries a recer, per quan hi hagin dies grisosos... ;)
Salutacions cordials!

Anònim ha dit...

Dona, si és un dia normal i corrent, tinguis aprella o no en tinguis, no tenim perquè celebrar aquestes festes consumistes, no? Simplement, s'ha de saber ser feliç tant amb parella com sense ella ^^ Petons!

Uribetty ha dit...

Dubto que s'hagi de celebrar això que s'anomena '' Dia dels enamorats''
Els catalans ja tenim St. Jordi, no cal més consumisme i pseudo-tradicons extrangeres.
Salutacions!

мαятα ha dit...

Gràcies Pedreta! Això espero que no s'esborri el somriure...!^^ I tindré en compte el teu consell de tenir alegries de recanvi per si algun dia em sento mancada d'elles!

Exacte Natalia i Uribetty! A això mateix és al que em referia amb el meu text, que jo estic contenta igualment perquè només ho veig com un dia més ((per això li dono tan poca importancia al tema i parlo continuament d’un dia com qualsevol altra)). Que el 14 de febrer ho van inventar les grans empreses per afavorir el consumisme, també ho penso. Però qui li diu això a les nenes?! És una pena que s’ho prenguin d’aquesta manera quan haurien de saber veure que l’amor s’ha de festejar cada dia, aquesta és la meva reflexió!^^
Gràcies per animar-vos a participar!

Salutacions!

Anònim ha dit...

Mai no estem sols si estem amb nosaltres mateixos.