dilluns, 12 de febrer del 2007

Repte acceptat...!

Recullo el repte que el meu amic “pedreta” em proposa des del seu bloc La pedra.. a la Tordera! i que consisteix a citar 5 pensadors, escriptors i músics que han influït en la meva vida. La llista és llarga i variada i m’agradaria haver escrit molts més, però 5 són 5...! Aquí van.

1. Pensadors del caire de I.Kant, L.Wittgenstein i un conjunt de mestres que tinc o he tingut el plaer de tenir (E.G, E.P, T.D...))

2. Escriptors variats i diversos com poden ser Isabel Allende (amb les seves novel·les fantàstiques ), Ken Follet, Mercè Rodoreda i un seguit de blogers que dia rere dia i potser sense ells saber-ho deixen la seva aportació al meu banc d’idees.

3. Músics particulars l’Ax’n’Busto, Simple Plan... i cançons particulars com poden ser “Crashing Cars” de Snow Patrol, “Perquè he plorat” del musical Maricel i “La aventura de nunca jamás” del musical de Petter Pan. De cançons particulars en podria dir milers i no cansar-me’n però fent un recull aquestes són les que més destacaria.


Repte enllestit!

2 comentaris:

Pedra Lletraferida ha dit...

Gràcies pel compliment, Marta!. Comparteixo amb tú un dels Mestres (endevines quin és?), i també les preferències pel Ken Follet, amb els "Pilars de la Terra" al capdamunt. Un llibre apassionant!.
Ens llegim!

мαятα ha dit...

Certament estic ben d'acord amb tu! I m'atreviria a dir que és la seva millor obra els "Pilars de la Terra"

Salutacions amic! I espero que em diguis quin dels Mestres tenim en comú!