dilluns, 9 d’abril del 2007

я є f ℓ є χ ι σ и ѕ,,


Bé, avui fent un repàs a tots els escrits penjats fins ara, m’he adonat una mica de la meva evolució. I m’agradaria donar les gràcies. Gràcies a aquelles persones que m’han donat consells (Enric, Pedreta...). Gràcies als ànims de la gent que posteja (Tals, Uribetty, Sygrid, Berta, Trowa, Jonatan...TOTS!) i gràcies a tots aquells que sé (encara que no postejin) que segueixen el bloc dia a dia! Gràcies a ma germana perquè va tancar-me una porta per obrir-me un finestral! (ara tinc internet a la meva habitació).
Perquè realment en encetar aquest blog vaig crear un gran univers, un univers propi fet a la meva mesura, un univers paral·lel com bé dic a la entrada, on puc fugir de tot i trobar-me amb mi mateixa i amb els meus pensaments. Un univers que em permet expressar-me, que em permet dir tot allò que mai diria, tot el que penso, tot el que sento, tot el que sóc.
I espero, que aquest “estel” que en el seu dia vaig posar a volar i que conte tants somnis i tantes il·lusions, segueixi suran al mar del cel blau. Espero que segueixi cercant aquesta inmensitat sense defallir, sense descoratjar-se. I que vagi sempre més i sempre millor, com des de ben petita m’han ensenyat: sempre Excelsior.

“ ριєиѕα αℓтσ, ѕιєитє нσи∂σ, нαвℓα ¢ℓαяσ ”


Mentre escolto Snow Patrol - Chasing Cars.

4 comentaris:

Uribetty ha dit...

Els blocs són un petit i gran espai. Petit perquè és nostre, gran perquè - teòricament - el pot llegir tothom.
Salutacions noia ens llegim!

Pedra Lletraferida ha dit...

Amunt amb l'estel, Marta!
Amunt, sempre amunt!
Tu només etigues a l'aguäit de que mai li falti corda!
Em sents?.

Salutacions cordials.

мαятα ha dit...

Totalment d'acord amb tu Uribetty!

Salutacions!

Gràcies Pedreta, això espero que mai em falti corda!

Una abraçada. =)

Anònim ha dit...

Marta sigue así y espero que tus sueños se hagan realidad y nunca pierdas la ilusión. Y que tu cometa nunca deje de volar y que cada día vuele mas y mas alto.

Sigue así y gracias por todos estos años ;-)


Adeu.