dijous, 5 d’abril del 2007

Lα Múѕι¢α ι Jσ,,*


Últimament, amb tot el temps lliure que he tingut m’he adonat d’una cosa. Una cosa en la que mai havia caigut, en la que mai m’havia fixat. I és que, m’encanta la música. No sé viure sense ella, tot el que faig ho faig amb música. En aixecar-me el primer que faig al mati és encendre l’ordinador i posar-ne, em dutxo amb música, faig els deures amb música, faig el dinar amb música, endreço la casa amb música fins i tot baixo a comprar el pa amb música...mes ben igual que fer, però TOT escoltant les meves cançons! I em son ben indiferents si són en angles, en català o en castellà, si ara sona un rock, després una balada i per últim el cànon de Pachelbel. Tot m’agrada, tot em produeix sensacions, tot em produeix pensaments i reflexions; la lletra, el ritme, la melodia... tot.
I en part aquest post és per a això, vull dedicar-li un petit racó del meu microcosmos a la música, perquè ella ha estat (i encara és moltes vegades), la meva font de inspiració, la meva musa.

P.D.: Com podeu veure a la foto, fins i tot m’adormo escoltant música...!! jajajaja

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Por eso yo quería estudiar música después del "fracaso" de físicas, porque yo no puedo parar de escuchar música. Por eso quisé saber componer música y tocar, porque ME DA VIDA tanto las alegres como las tristes. Por eso tengo un grupo musical, porque necesitaba compartir esto que para mi es tan "íntimo" que me costó ,pero necesitaba compartirlo.
Por eso me identifico tanto con las cosas que escucho :)

мαятα ha dit...

Normalmente nunca contesto post en castellano pero hare una excepción para que lo entiendas mejor.
Gracias por escribir y sigue tocando, eres bueno aunque sea "musica rara" jajaja. Sigue así i dentro de poco oire por la radio que un grupo madrilenyo de "música rara" triunfo! jaja
Mucho animo!
Un fuerte abrazo. Marta.