divendres, 18 de maig del 2007

ѕα∂иєѕѕ,,


I com tot a la vida hi ha dies i dies. Últimament els meus dies són d'aquests en els que viatges al terra, d'aquests en els que et dones la gran bufetada i quan et vols adonar: quin horror! Un altre cop has de lluitar per pujar a la superfície. Si és que pots, i és que estàs tan enfonsada...
És per això que només escric coses tristes i pel general poc optimistes, perquè com bé sabeu tots aquells que em llegiu, aquest és el meu petit món. On si no aquí he de desfogar-me? Cóm si no escrivint? M'agradaria poder escriure quelcom diferent, alegre i original, però què he de fer si només em surten aquest tipus de pensaments? Què he de fer si cada matí desperto sentint-me bé i uns minuts després ja torno a sentir-me buida, malament i fastiguejada? Per més que ho intenti no puc evitar sentir-me així... no puc evitar aquest sentiment, aquesta opressió al pit i al cap, aquesta angoixa i aquestes ganes de plorar, de llençar-ho tot a pastar fang i acabar amb el que m'envolta. Com m'agradaria poder trobar quelcom que em dones forces. Com m'agradaria passar aquesta etapa de la vida i poder pensar amb un somriure als llavis com al final va valer la pena passar per els moments durs perquè al final tot va estar recompensat. Poder saber que hi ha quelcom al final pel que lluitar, saber que hi ha un final i que és un final feliç, però feliç de debò.
Com m'agradaria ser només per un cop... un porc satisfet.

1 comentari:

Tals ha dit...

Nooo! Un porc satisfet mai de la vida! això no és felicitat, és el simple cumpliment dels petits capritxos que et fan creure que tens la felicitat només pel fet de posseïr-los.
Estigues tranquil·la, tots n'hem passat, d'aquests moments, però pensa que tots els esforços, totes les lluites tenen la seva recompensa, si és a nivell personal la trobaràs en la teva maduresa i si és en relació al cole, la veuràs en les notes tard o d'hora.
No estiguis trista, el primer que cal per ser feliç és somriure i pensar que cada dia és únic, una oportunitat nova per demostrar el que vals i el que pots fer pels altres.
Un petonàs, maca i molts ànims que ja s'acaba el curs ^^