dimecres, 9 de maig del 2007

∂єcєρcισиѕ,,


Portes tota una vida a la mateixa escola, amb els mateixos companys i els mateixos professors. Penses que tots aquests anys de convivència diària fan que poc a poc, la gent es conegui ni que sigui una mínima part. Però de cop i volta, un dia t'adones que vas ben errada.
El professorat escolta que tu has donat una contestació grollera i fora de mare a una persona del centre. Ni tan sols es plantegen la possibilitat de que tu no hagis estat que ja han assumit que has estat tu la persona mal educada que ha contestat d'aquesta forma. I jo ximple de mi em pregunto si realment algun cop han arribat a saber més o menys (menys que més) com sóc... Sempre m'he considerat una bona nena, potser no sóc noia d'excel·lent però procuro ser correcte i sobretot pacífica. Sempre he dit amb orgull que el meu cole és el millor i que mai marxaria de ell. Sempre he pensat que els docents del centre coneixien més o menys com és cada persona, que estaven més a prop de tu que en molts altres centres, que era diferent, especial... que la gent ho feia diferent i especial! Sempre, fins ara.
Ja fa un temps que no paro d'endur-me decepcions pel que fa a aquesta, la meva antiga idea, per part d'unes i altres persones. Ara potser és l'hora d'acceptar que realment estava equivocada, és hora de ser realistes i saber que és només un més, mediocre com quasi tots.

5 comentaris:

Tals ha dit...

Noia, no som ni millors ni pitjors, només diferents. Jo que estic a punt de marxar de l'escola et dic que al Batxillerat et portarà segurament alguna que altra desilusió perquè la gent canvia molt, però a segon veuràs realment com son els profes i t'adonaràs que la majoria valen molt la pena, sincerament, jo crec que ells són el que més trobaré a faltar, fixa't el que et dic eh xD De debò, el cole no és res de l'altre món, però hi ha profes que són especials, ja ho voràs jeje

мαятα ha dit...

Aìxò mateix pensava jo, per això l'escola era per mi un lloc espcial, però la veritat avui m'ha canviat bastant la idea, suposo que tot depèn de la possició des de la que t'ho miris.
Gràcies pel post!^^

Ens llegim!

Unknown ha dit...

Hola marta... intentare escriure en catala... ja saps que hem costa una mica jajaja i demanu disculpes per les faltas d'ortografia.

Doncs si jo també tenia la mateixa idea de que mai m'aniria de l'escola pero aquesta idea ja no existeix perque me donat compte de coses i dels interessos dels propis docents (no vull acusar a ningu) que te'n dones compte que només ets una persona que afavoreix el seu increment de sou. No dic que tots siguin aixi pero si que n'hi han. Doncs aixó, pero aixó no te importancia perque aquesta escola es unica i gracies a aixó hem conegut a molta gent (Molt Bona gent quasi sempre...aixó si que s'ha de dir). I aixo que aquest any piru de l'escola i buenu ja ens veurem que no deixare danar-hi perque a sigut la meva segona casa. I vusaltres la meva segona familia.

Inga Marta adeuuuuu. :D:D

http://Ugluk.blogspot.es

Jonatan** i ho sentu per ls falts d'ortografia xD.

мαятα ha dit...

Gràcies per l'aportació Jonatan, saps que vulguis o no et trobarem a faltar, sobretot els que portem mitja vida amb tu.

Ànims noiet!(: Ens llegim.

Anònim ha dit...

Bona nit Martona... no sé que és el que t'ha pogut passar al cole perquè fa dies que no ens veiem. Però saps?? Jo, que també fa moooolts anys que sóc a aquesta escola, et puc dir que "el meu cole" és diferent, és especial i que té quelcom que fa sentir-te part d'alguna cosa més que un simple edifici on es transmeten coneixements. I tu, més que ningú, has tingut la possibiltat de viure moments, compartir estones, coneixer gent i gaudir de moltes situacions que han fet que avui siguis qui ets, com a mínim en part. I ets una persona sensible, entregada, generosa i que sap donar-se als altres. No m'agrada que estiguis perdent la percepció que tens del cole per l'actuació d'algunes de les persones que el formen pq el nostre cole és més que això. I nosaltres ho sabem. Saps que t'estimu. "Tieta".