diumenge, 17 de juny del 2007

hOlidayS

Dimarts per fi haurà acabat tot, per bé o per mal, però tot haurà acabat. Ara em preparo els últims exàmens ( la física que porto arrossegant tot el curs i la química que m'han suspès per no fer brot). Cap de setmana avorrit i com des de fa unes setmanes nits sense dormir perquè la consciència em mata - massa tard noieta, podies haver-te esforçat i no ho vas fer, massa tard... -.
El cole però, no acaba oficialment fins el 20. El 20 podré dir: "estic de vacances" o com a mínim ho estaré fins que el 25 comenci a treballar. Estiu intens el que m'espera entre el treball i el meu projecte per l'any que ve (TR). He de dir que em fa molta il·lusió i encara que sé que patiré d'allò més, ja tinc tema, tutor i alguns punts que vull tractar. Vull agafar-ho amb empenta i fer-ho bé, però sobretot vull acabar-ho amb la mateixa empenta amb el que l'agafi. Miro també carreres i notes de tall. Molta oferta i molt poca demanda per part meva, no sé que vull fer i l'any que ve segur que em faran dir opcions les hauré d'inventar perquè la majoria no sé ni de quants anys són i fins i tot desconec de que tracten... a més com la meva mitjana és molt pobra no sé pas quines opcions em quedaran. De totes maneres, tot arribarà al seu temps així que ara per ara...TR...(=

Ah, per cert, al final el tema es de psicopedagògia: el fracas escolar.

2 comentaris:

Tals ha dit...

Eps, m'agrada el tema del TR, espero que vagis informant per aquí! i si vols un consell doncs comença abans i acabaràs abans, és ideal veure com tothom ha de treballar l'últim dia i tu ja ho tens tot fet jaja xD i per les notes, doncs pensa que tens tot un curs per endavant i que és bastant diferent, així que pots millorar i molt! Així que poca cosa més, prent-te les vacances amb ànims i l'any que bé ja trevallaràs! un petonet maca!!

мαятα ha dit...

Gràcies! Això és el que vull, a veure si el puc tenir enllestit i no he de correr massa! He oberta el bloc del TR si vols ja saps!^^
Un peto noia!